Followers

Saturday, December 24, 2011

cupcake 44




dah berminggu x upload pic kat blog ni,,coz broadband dh limited,, ok,,ini oder dari azima rhb bank,,utk majlis perkahwinan dia,,dia nak kek red velvet n simple design,,,,tq yer azima,,,

Monday, December 12, 2011

santapan semasa teringin



cheese cake with peach ...ni memang dh teringin sangat la nak mkn kek cheese,,,,love u cheese

cheese keju


cheese cake with fresh blueberry & filling,, oder dari k,nely putrajaya,, utk cheese ni kami guna yogourt utk gntikan cream,,atas permintaan ,,btw,, rasa still yummy,,,

Thursday, December 8, 2011

cupcake 43


simple cupcake with ganache & milo tabor,,,,sedap gilerr gabungan ni,,

Wednesday, December 7, 2011

Hantaran bertunang



kek hantaran untuk majlis pertunangan cik saura,,

Kek Belacan



sambil2 melapis kek lapis oder dri rhb bank,,,sempat jugak la curi masa nak upload pic kek yg pernah kami buat sblom ni,,:) nak memperkenalkan kek belacan yang sangat famous kat sarawak,,kek ni wajib ada semasa hari raya,,klu xde mcm pelik je suasana,,1st bawak kat opis utk jamuan raya hari tu,,alhamdulillah semua puji sedap,,dan kat opis memang bagus,,sangat2 x membazir,,:)

Fruits Cakes


fruits cakes,, resepi dri mak kat sarawak,, 1st time buat kek ni,,alhamdulillah jadi,,buah2 dia pun x mendap,,
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...