Gerai pasar tani presint 2 Putrajaya
Assalammualaikum.. adha & wife (zura) sudah minggu ke 2 berniaga di pasar tani presint 2 Putrajaya.. Alhamdulillah sambutan amat baik.. jualan sentiasa habis.. terima kasih kpd yg dah try mee kolok & laksa sarawak kami...harga yg kami jual amat berpatutan hanya Rm 5.00 berbanding dgn rasa.. kami tidak berkira..insyaallah anda akan berpuas hati..utk makluman kami hanya berniaga pd hari selasa shja.. utk org sarawak ya yg x dpt balit kpg boleh lah ilangkn rindu try laksa n mee kolok kmk org.. asli dr tangan org swk mpun..utk org2 sekitar semnjung dah tak perlu pergi jauh2 ke sarawak utk menikmat laksa sarawak & mee kolok..skrg dekat je.. di putrajaya
...
Wednesday, March 5, 2014
Laksa Sarawak & Mee Kolok
Wednesday, August 21, 2013
KELAS MEMBUAT KEK LAPIS SARAWAK ( PROMOSI BULAN 9 & 10 )
Assalammualaikum,,,masih beraya lagi ke, ? tahun ni kejap je cuti raya balik kampung di Sarawak,, cuti dah banyak di habiskan untuk membuat tempahan kek lapis Sarawak,, Syukur di atas rezeki yang Allah swt berikan,, sampai tak menang tangan,, nasib baik ada isteri & emak turut sama membantu.
Alhamdulillah semua tempahan dapat di siapkan mengikut masa yang di tetapkan, selepas pagi petang siang malam depan oven saja..:). di pendek kan cerita.. adha nak berkongsi ilmu dengan mereka2 yang berminat untuk belajar membuat kek lapis sarawak. yang paling penting anda sendiri yang buat dari A sampai la Z. bahan- bahan semua di sediakan ,cuma anda perlu bawak loyang 8x8 inchi empat segi.
Semasa di dalam kelas nanti, adha akan ajar,
bagaimana menghasilkan kek lapis
- sedap
- lembab
- wangi
- lapisan yang cantik
- teksture yang lembut.
- cara membakar dan melapis
- dan tips2 yang berguna.
- jangan lupa bawak loyang empat segi saiz 8x8 inchi, boleh di beli kat kedai kek
Kelas hanya di adakan pada hari sabtu, pukul 10 pagi. sila sms/call di 012-2948197 utk pertanyaan , pilih tarikh dan bankin deposit Rm 100 utk booking kelas.
-Minimum 1 orang dan maksimum 2 org dlm satu kelas.
-Kelas terbuka kepada lelaki dan wanita.
YURAN BELAJAR MEMBUAT KEK LAPIS SARAWAK
KEK LAPIS MASAM MANIS RM 180 ( promosi bulan 9& 10 RM 160 ).
KEK MARBLE CHEESE RM 250 ( promosi bulan 9 & 10 RM 200 )
KEK LAPIS CHEESE OREO RM 180 ( promosi bulan 9& 10 RM 160 )
KEK LAPIS COKLAT STRAWBERRY RM 180 ( promosi bulan 9 & 10 RM 160 )
KEK LAPIS IDOLA RM 190 ( promosi bulan 9 & 10 rm 170 )
KEK LAPIS EVERGREEN RM 180 ( promosi bulan 9 & 10 RM 160
Alhamdulillah semua tempahan dapat di siapkan mengikut masa yang di tetapkan, selepas pagi petang siang malam depan oven saja..:). di pendek kan cerita.. adha nak berkongsi ilmu dengan mereka2 yang berminat untuk belajar membuat kek lapis sarawak. yang paling penting anda sendiri yang buat dari A sampai la Z. bahan- bahan semua di sediakan ,cuma anda perlu bawak loyang 8x8 inchi empat segi.
Semasa di dalam kelas nanti, adha akan ajar,
bagaimana menghasilkan kek lapis
- sedap
- lembab
- wangi
- lapisan yang cantik
- teksture yang lembut.
- cara membakar dan melapis
- dan tips2 yang berguna.
- jangan lupa bawak loyang empat segi saiz 8x8 inchi, boleh di beli kat kedai kek
Kelas hanya di adakan pada hari sabtu, pukul 10 pagi. sila sms/call di 012-2948197 utk pertanyaan , pilih tarikh dan bankin deposit Rm 100 utk booking kelas.
-Minimum 1 orang dan maksimum 2 org dlm satu kelas.
-Kelas terbuka kepada lelaki dan wanita.
YURAN BELAJAR MEMBUAT KEK LAPIS SARAWAK
KEK LAPIS MASAM MANIS RM 180 ( promosi bulan 9& 10 RM 160 ).
KEK MARBLE CHEESE RM 250 ( promosi bulan 9 & 10 RM 200 )
KEK LAPIS CHEESE OREO RM 180 ( promosi bulan 9& 10 RM 160 )
KEK LAPIS COKLAT STRAWBERRY RM 180 ( promosi bulan 9 & 10 RM 160 )
KEK LAPIS IDOLA RM 190 ( promosi bulan 9 & 10 rm 170 )
KEK LAPIS EVERGREEN RM 180 ( promosi bulan 9 & 10 RM 160
Thursday, June 6, 2013
Masa untuk Jualan kek Lapis Sarawak
Jualan Kek Lapis Sarawak utk raya 2013 kembali,, sesapa yang berminat utk menjadi agen atau ingin membeli sendiri boleh hubungi adhar 012-2948197 , kerana kami menawarkan komisen yang lumayan,.. untuk kek lapis yang sedap
ciri-ciri kek lapis yang kami buat
-Home made punya tau
-Insyaallah kek kami halal( tiada isu mentega golden churn yer, kami guna mentega buatan malaysia yang di cop halal oleh jakim)
-kek di buat oleh org sarawak sendiri ( tuan punya blog ni sendiri, adhar & bisnes partner wandy )
-kek yang sedap, lembab, wangi, dan banyak pilihan,, just ikut citarasa anda utk membeli,
Komisen Utk Agen
-
- Rm 5 utk kek saiz kecik
-Rm 10 utk kek saiz besar
- agen akan dpt kek percuma utk jualan melebihi 20 biji
-diskaun pembelian kek utk sendiri
-agen yang memperoleh jualan melebihi RM 3000 AKAN DPT KOMISEN EXTRA & KEK EXTRA..
LUMAYAN KAN,, KITA TAK BERKIRA,, ASAL KAN AGEN TU KENA LA JUJUR DAN IKHLAS NAK TAMBAH PENDAPATAN
-utk jadi agen kena byr rm 30 tau utk kos sample kek dan katalog kek
Untuk pengetahuan semua, termasuk tahun ni, kami dah beroperasi selama 4 tahun, dan Alhamdulillah, kami mendapat maklumbalas yang tersangat lah baik dari pelanggan dari putrajaya, shah alam,kuala lumpur, perlis, pulau pinang, bahkan mereka yang tinggal kat sarawak pun beli kat kita,,( ini bukan nak bangga just utk perkongsian,) tpaksa la bawak kek lapis sarawak dri semnjung utk balik sarawak,. Pada pandangan sy sebagai org Sarawak,, kek lapis ni, sebenar nya ikut cita rasa kita sendiri,, klu kta nak tau ianya sedap ke tak,, kek lapis kan banyak jenis,, banyak rasa, bnyak color,, klu ikut lidah sy,, sy suka yang ada cheese, coklat, dan ada rasa horlick,,
Setakat ini sja dahulu,, sapa2 yg berminat tu bole La call
ciri-ciri kek lapis yang kami buat
-Home made punya tau
-Insyaallah kek kami halal( tiada isu mentega golden churn yer, kami guna mentega buatan malaysia yang di cop halal oleh jakim)
-kek di buat oleh org sarawak sendiri ( tuan punya blog ni sendiri, adhar & bisnes partner wandy )
-kek yang sedap, lembab, wangi, dan banyak pilihan,, just ikut citarasa anda utk membeli,
Komisen Utk Agen
-
- Rm 5 utk kek saiz kecik
-Rm 10 utk kek saiz besar
- agen akan dpt kek percuma utk jualan melebihi 20 biji
-diskaun pembelian kek utk sendiri
-agen yang memperoleh jualan melebihi RM 3000 AKAN DPT KOMISEN EXTRA & KEK EXTRA..
LUMAYAN KAN,, KITA TAK BERKIRA,, ASAL KAN AGEN TU KENA LA JUJUR DAN IKHLAS NAK TAMBAH PENDAPATAN
-utk jadi agen kena byr rm 30 tau utk kos sample kek dan katalog kek
Untuk pengetahuan semua, termasuk tahun ni, kami dah beroperasi selama 4 tahun, dan Alhamdulillah, kami mendapat maklumbalas yang tersangat lah baik dari pelanggan dari putrajaya, shah alam,kuala lumpur, perlis, pulau pinang, bahkan mereka yang tinggal kat sarawak pun beli kat kita,,( ini bukan nak bangga just utk perkongsian,) tpaksa la bawak kek lapis sarawak dri semnjung utk balik sarawak,. Pada pandangan sy sebagai org Sarawak,, kek lapis ni, sebenar nya ikut cita rasa kita sendiri,, klu kta nak tau ianya sedap ke tak,, kek lapis kan banyak jenis,, banyak rasa, bnyak color,, klu ikut lidah sy,, sy suka yang ada cheese, coklat, dan ada rasa horlick,,
Setakat ini sja dahulu,, sapa2 yg berminat tu bole La call
Monday, April 15, 2013
Sunday, April 14, 2013
Simple rainbow
Rainbow cake tempahn pn roslina Putrajaya,, Nak tau kenapa ramai org tempah Rainbow Cake nI? kena la tempah sendiri,, pasti tau sebab nya,,,:)
Subscribe to:
Posts (Atom)



















